zaterdag 19 maart 2011

De donderdag doorop zat ze met Edward in therapie. Dr.  Winkers,, die uiteindelijk hun therapie zou doen.  Hij  stelde hen  aan elkaar voor, wat een glimlach bij Jenny ontlokte en een rood hoofd van Edward.

Waarom bent u hier gekomen? Was de eerste vraag.

Ik wil hier met Edward praten, ik kan het zelf niet meer. Ik heb er hulp bij nodig

Edward zei nors: mijn vrouw wil alleen maar hier met mij praten, dat lijkt me terecht dat ze eens iets uitlegt.  Ze is twee weken geleden weggelopen en nu is ze mij een verklaring schuldig.

Zo, zei Winkers: wat vind u doorvan?

Jenny haalde haar schouders op: ik wil deze kwestie zo goed mogelijk beëindigen en wat betreft die verklaring , die is snel gegeven. Dit is dus wat ik nog kan.

Beeindigen?

Ja, zei Jenny. Ik wil stoppen met de relatie met Edward. We zullen nog samen verder moeten gaan als ouders van ons kind, maar niet meer dan dat. Het huwelijk moet ontbonden worden en dan liefst als het kan in goed overleg in verband met mijn dochter.

U bent al opnieuw begonnen nietwaar.

Ja zei Jenny  lachtend en het resultaat mag er zijn.

Edward werd roder en roder, maar tenslotte zei hij.

Ik moet toegeven dat het effect op mijn dochter in ieder geval erg positief is.

Jenny  keek verrast naar hem,

Had u dat nog niet gemerkt?

Ja, jawel dat kreeg ik afgelopen week in de gaten, ze is veel rustiger geworden en bijna gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten